سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

چهل روزگی سوفیا

1391/11/22 15:55
نویسنده : ملوس
68 بازدید
اشتراک گذاری

دخترچهل روزه من...سوفیا

 

سهروردی بیان می کند که : خداوند انسان را در چهل روز آفرید و هر روز صفتی به او اعطا کرد که هریک حجابی ومایه تعلق وی به دنیا بود تا اینکه در روز چهلم حجاب ها کامل و متراکم شد . در چله نشینی سالک یک به یک حجاب ها را می درد تا در روز چهلم انوار حق در وی تجلی می یابد .

 

امروز دقیقا بیست ونه سال از روزی که  خداوند من رو به مادرم هدیه کرد ومن نام زیبا واسرارآمیز "مادر" رو به مادرم هدیه کردم میگذره....وچهل روز، از روزی که خداوند تورو به من هدیه کردو تو این نام زیبا رو برمن هدیه کردی...با یک دنیا عشق واحساس ماورایی...

بیست ونه سال پیش تو یه همچین روزی من پا به این دنیا گذاشتم وچهل روز پیش پا به دنیای تو گذاشتم...

چهل روزه که من دوباره متولد شدم...چهل روزه که حس زیبایی رو در وجودم دارم واون حس زیبایی مادر بودنه....چهل روزه که وقتی تورو  در آغوش میگیرم ، از پاکی وجودت بی واسطه به خداوند میرسم واورو در وجود تو میبینم...رنگ خدا رو در چشم های تو...قدرتش رو در سرانگشتانت ...صداش رو در صدای  قلبت وگرماش رو  در گرمیه نفس هات...

آره عزیزم...

چهل روز گذشت ومن در این چله نشینی به خدا رسیدم...

من خداوند رو در وجود تو میبینم...قدرتش وشکوهش رو....که خودش رو در وجوده تو بر من متجلی کرده...خدای سوفیا...خالق سوفیای من!

خدایی که تا پیش ازین بگونه ای دیگر او رو میدیدم...

خدایی که اونقدر مهربونه که هدیه تولد من رو چهل روز قبل از موعدش برام میفرسته...

سوفیای من....تو برای من بهترین هدیه تولد هستی وخواهی بود! هدیه ای به رنگ خدا!

 ٢٢بهمن91

ساعت19 و59دقیقه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)