سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

دلم از دنیا گرفته....

1392/1/10 16:18
نویسنده : ملوس
167 بازدید
اشتراک گذاری

امشب دلم به اندازه تموم دنیااااااااااااااااااااااااا گرفته...از دنیا وادم هاش!!!!

بارداری وسختی هاش گذشت ولی نیش وکنایه بعضی آدم ها تمومی نداره!واقعا نمیدونم من تقاص چی رو باید پس بدم!!!چرا بعضی ها دلشون میخواد انتقام ناکامی هاشون از روزگار رو از ادم ها بگیرن!!!! یعنی نمی فهمن که مشکل من در سقط هام وبعد بارداری سختم به خواست ومصلحت تو بوده ونه خودم!!!!

خدایا من خودم هرگز به یاد ندارم که انسانی رو بخاطر نقص در سلامتش مورد تمسخر وکنایه قرار داده باشم ولی واقعا نمی فهمم چرا بعضی از بنده هات تمسخر دیگر بنده هات براشون حکم تفریح ولذت رو داره...مرهمیه برای عقده های فرو خوردشون!

واقعا جوابی براشون ندارم...من شکایت این بنده هات رو آوردم به درگاه خودت تا خودت جوابشون رو بدی! که میدونم اگر تو بخوای به حق خواهی کسی بلندشی، به بهترین وبی نقص ترین وجه ممکن این کار رو میکنی!

١٠فروردین92

ساعت1و57دقیقه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)