سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

عیدتون مبارک

1390/8/16 12:07
نویسنده : ملوس
66 بازدید
اشتراک گذاری

خداجون سلام!

یاسمین قشنگم....مروارید سپیدم....سلااااااااااااااااام مامانی های من!سلااااااااااااام!
وای که چقدر دلم براتون تنگ شده....فکر میکنم خیلی وقت باشه که باهاتون صحبت ودرد دل نکردم....وااااااااای که دلم داره میترکه!امروز روز عید قربان بود ...عیدتون مبارک قربانی های من!دلم نمیخواد اینو بگم ولی اگر بخوام واقعیتو بگم ...همینه که دارم میگم!
شما دوتا قربانی نا سلامت بودن من شدید وبه همین خاطر هم... من از روی شماها شرمنده ام!
ای کاش یه طوری میشد که زودتر بیام پیشتون...دلم ازین دنیا وادمهاش گرفته!خیلی هم گرفته!
تو رو به خدا از خودش بخواهید که بهم کمک کنه...از خود خدا بخواید که راحتم کنه...یا شماهارو دوباره بهم برگردونه یا اینکه منو بیاره پیش شماها...شماها دعاتون قبوله!به مامان با دعاهای خوبتون عیدی بدین....چند وقت پیش که ازتون خواستم برای بهبود سردردم دعا کنید ...چند روز بعدش سردردم خوب شد!پس اینبارم برام دعا کنید!بخدا خسته شدم دیگه....از فکرای بد...از حرفای مردم.....
نمیدونم چرا این مادربزرگتون...مامانه بابا انقدر دلش از سنگه....همش بهم میگه تو اگر بازم باردار بشی وعمل هم بکنی بازم نی نی هات پرواز میکنن به اسمون....
خدایا مگر تو به فریادم برسی!
خدایااااااااااااااااااااا صدامو بشنو.....به فریادم برس!تورو به این عید قسمت میدم....نجاتم بده!

١٦ابان90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)