سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

میلادمسیح مبارک

1390/10/3 12:48
نویسنده : ملوس
83 بازدید
اشتراک گذاری

 

امشب می خوام به یه کسی سلام کنم که تاحالا نکردم...تولد کسی رو تبریک بگم که تاحالا نگفتم  واز کسی کمک بخوام که شاید تاحالا ازش هیچ وقت کمک نخواسته بودم....

 

امشب میخوام بگم سلام بر تو ای روح خدا...عیسای مسیح....سلام برتو ای عیسای پاک

 

سلام بر تویی که اومدنت یه معجزه ی بزرگ بود ورفتنت به آسمونها هم یه معجزه بزرگتر

 

تویی که جزء پنج مرد بزرگ خدا بودی ...سالروزتولدپاکت رو اول به مادرپاکت مریم وبعد خودت وهمه دوستدارانت مبارک بادمیگم....

 

وای که چه لحظه قشنگ ورویاییه برای یه زن وقتی که مادرشدنش رو بهش تبریک میگی...وقتی خبر از به دنیا اومدن کودک سالم ومعصومش رو بهش میدی!

 

ای مریم پاک ...منم میلادمسیحت رو بهت تبریک میگم به این امید که تو هم یه روزی مژده به دنیا اوردن یه نوزاد پاک رو بهم نوید بدی....

 

یا مسیح مقدس....از تو کمک میخوام....از تویی که جوزامی رو شفا میدادی....تویی که کورمادرزاد رو روشنایی بینایی عطا میکردی...از تویی که مرده رو زنده میکردی....اره بارها وبارها خوندم وشنیدم که عیسی مسیح مرده رو زنده میکرده....حالا دیگه فکر نمیکنم برات کاری داشته باشه واسطه خیر بشی تا خدا به من نعمت مادر شدن رو وبعدش لذت داشتنه یه نوزاد سالم وصالح رو ببخشه....پس ازم دریغ نکن....کمکم کن!تورو به مادرت...به مریم پاکدامن ....به همه ادمای پاک وخوب دنیا قسمت میدم کمکم کن!واسطه خیری باش برای اونچه که ازت درخواست کردم!

 

به امید اون روزی که فرزند سالم وصالحم این روز رو تبریک بگه....فرزند سالم وصالح من وهمه دوستای گلم که ارزوی فرزند رو در دل دارن!
٣دی90
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)