سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

عکسی از یاسمین...

1390/6/28 11:25
نویسنده : ملوس
115 بازدید
اشتراک گذاری

خدااااااااااایا....نمیدونم چرا!ولی دلم میخواد فکر کنم این یاسمینه منه که داره از پنجره ی بهشت منو نگاه میکنه!!!!
دلم میخواد باهاش حرف بزنم!!!!!یاسی جونممممممممممم!!!!عزیزم.....مامانی!!!!!!!!!!!!!چند روز پیش 25 شهریور بود وتوهفت ماهه باید میشد!!!!چرا نیومدی بهم سربزنی؟؟؟؟نکنه هنوز گرسنته؟؟؟؟بخدا مامان شرمنده ته!!!من نمیدونم باید برات چی کار کنم که دیگه گرسنه ت نباشه!!!!
خودت بیا بهم بگو!!!!
عزیزم تو بهشت مواظب خودت باش!!!!مواظب مرواریدمم باش!!!!مراقب همدیگه باشید تا من وبابا هم بیایم پیشتون!!!!
برای مامان وبابا دعا کنید!!!خیلی زیاد!شما که اون بالا هستید به خدا نزدیکترید!!!!خدا بهتر حرفاتونو میشنوه!!!هرچی باشه شما فرشته های خدایید!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)