سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

یاسمین! تولدت مبارک مامان!

1390/7/8 11:44
نویسنده : ملوس
879 بازدید
اشتراک گذاری

خدا جون سلاااام!!!!!
دلم میخواد این حرفارو برسونی به دختر گلم...یاسمین!!!!که دیروز تولدش بود!


یاسی جونم....عزیزدلم سلاااااام!خوبی مامانی؟؟؟؟عزیزم تولدت مبارک!!!باورت میشه؟؟؟یک سااااااال گذشت!البته منو ببخش که نشد به موقع بیامو تولدتو بهت تبریک بگم...اخه اینترنتمون مشکل داشت نمیتونستم بیام...خودمم دلم پرپر میزد برای اینکه بیام اینجا وباهات حرف بزنم مامانی جونم!مروارید نازدونم چطوره؟؟؟خوبه؟؟؟مواظ...ب نازدونه مم باش!!!!
یاسی جونم نمیدونی چقدرررر دلم گرفته....چقدر دلم هواتو کرده....واااای که اگه پارسال نمیرفتی ومنو تنها نمیذاشتی الان چقدر باهم خوش بودیم...اخخخخ اخخخخخخ که دلمو اتیش میزنه خاطره ی پارسال به دنیا اومدنت!!!!وای که وقتی عکستو نگاه میکنم چه حالی میشم!!همش انگشتاتو میشمرم...عاشق دستای کوچولو ونازتم!!!
یاسمین جونم خیلیی دوست دارم مامان......ولی این رسمش نبود که خودت که رفتی ومنو تنها گذاشتی هیچ.....مرواریدمم ببری پیش خودت!!!!!فکر دل منو نکردی ها!!!!
نمیدونی از روزی که تو وبعدشم مروارید رفتین ومنو تنها گذاشتین چقدر برای مرگ ودیدن شما لحظه شماری میکنم.....
بگذریم...تولدته ونمیخوام دله کوچولوی تورو هم با حرفام پرغصه کنم!!!!!مامان دلش میخواست برای تولدت یه کیک خوشگل ویه عروسک نازبهت بده......خداکنه که دوست داشته باشی!!!!
راستی مامانی جونم فکر نکن من نفهمیدم ....تو مهربون تر از من بودی وبیشتر به یاد من بودی....از هدیه قشنگت...از انگشتر زیبایی که روز تولدت بهم هدیه کردی ممنونم مامانی.....دلم میخواد تا همیشه....تا روزی که خدا دوباره تورو بهم برگردونه وحتی بعدش اونو نگه دارم...اونو بو کنم وبه قلبم فشار بدم.......چون مطمئنم...چون ایمان دارم که هدیه تو بوده!!!!
مامانی....تولدت مبارک!!!!!!!!تولد یک سالگیت مبارک!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)