سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

اولین حضور تو در یک مراسم مذهبی

1392/1/21 12:18
نویسنده : ملوس
75 بازدید
اشتراک گذاری

دختر باایمانم(البته انشاا...)

 

دیروز 20 فروردین مصادف با 28 جمادی الاول ، برای اولین بار تو رو به مراسم مذهبی در ارتباط با حضرت فاطمه زهرا(س) بردم...منزل خانوم نوری ...خدمت استاد خوبم خانوم قائمی...که برای داشتن تو وبه تو رسیدن من ، کلی بهم کمک کردن!

احساس خیلی خوبی داشتم ازینکه تو، هدیه با شکوه خداوندی رو دارم به جایی میبرم که خوده خداوند هم اونجارو دوست داره!ازاینکه این هدیه الهی...سوفیای گلم رو که از ائمه اطهار وخصوصا فاطمه زهرا(س) دارم ،دارم به مجلس خودشون میبرم !فقط خوده خدا میدونه که چقدرررررررررررر شکرشو کردم وبرای دیگران دعا!

توی مسیر مرتب از حضرت فاطمه زهرا(س) خواهش کردم که تو رو برام حفظ کنه...کمک کنه تا تورو اونطوری که خداوند میپسنده بتونم تربیت کنم! طوری که روزی برسه که وقتی خودت هم بزرگ شدی، برپا کننده مراسم مذهبی برای فاطمه زهرا(س) وفرزندانشون باشی و رهرو راه ایشون! که اون روز من دیگه غمی ندارم!

وقتی هم که خانوم قائمی تشریف اوردن، تورو بردم خدمتشون وگفتم خانوم قائمی شاگرد جدید اوردم براتون! انشالا که بتونم زیر سایه شما بزرگش کنم! خانوم قائمی هم گفتن که انشالا خوده خانم فاطمه زهرا(س) نگه دار وحافظش باشه!

٢١فروردین92

ساعت10و44دقیقه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)