سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

شرحی بر احوالات این روزهای سوفی کوچولوی من

1392/2/21 12:39
نویسنده : ملوس
92 بازدید
اشتراک گذاری

سوفی کوچولوی قشنگم

 

توی همون روزهای سرماخوردگیت بود که وقتی شمارو بردم مطب دکتر لسانی، بخاطر رفلاکس شدیدت دکتر پیشنهاد داد که اگر تمام راه های پیشنهادیش رو رفتم شما همچنان رفلاکس وبالا آوردنت ادامه داشت برات فرنی ارد برنج درست کنم وحدود یکی دوقاشق بریزم توی شیرت...من همچنان مقاومت کردم تا اینکه بالاخره 9اردی بهشت ماه ساعت 21 وچهل وپنج دقیقه شب ،درحالی که سه ماه وبیست وهفت روزت بود  تسلیم شدم وبالاخره شما رو فرنی خورت کردم!خدارو شکر خوب جواب داد!

هجدهم اردیبهشت ماه ،ساعت 21 وبیست وپنج دقیقه شب در حالی که چهار ماه وشش روزت بودهم بخاطر شدت اشتهات، عصاره بادام رو به دوقاشق مرباخوری فرنی اضافه کردم وبدون اینکه توی شیشه شیرت بریزم ،با قاشق دادم بهت!نوش جان دخترم!

اینم تصویر اولین غذای رسمی شما:

به رنگ ها به شدت علاقه داری ووقتی تصاویر رنگی رو جلوی چشمات میگیرم تا مدتها بهشون خیره میشی وغرق در افکارت میشی! منم این روزها علاوه بر کتاب های تقویت هوش مخصوص نوزاد، یه سری مجلات آشپزی خوش رنگ ولعاب رو میگیرم جلوی چشمات وبه لذت بردنت از دنیای رنگ ها کمک میکنم!منم با دیدن خنده هات وچهره متفکرت با دیدن رنگ ها غرق لذت میشم!

اینم تصویر تو در حالی که به رنگ های جغجغه مچیت خیره شدی ومتفکرانه نگاهش میکنی، در ضیافتی با سایر اسباب بازی هات:

دخترم این روزها احساس میکنم دیگه دوربین رو میشناسی و وقتی میخوام ازت عکس بگیرم به شدت بهش خیره میشی ودستات رو باز میکنی وبرای همینم توی عکس این شکلی میفتی:

 

اینم تصویر شما واسباب بازی شدیدا مورد علاقه شماست، که هروقت  که برات تکونش میدم وصداش رو میشنوی وهرمدت که جلوی چشمات میگیرمش از دیدنش سیر نمیشی وخیلی وقتا در کنارش به خواب میری!

اینم یه تصویر دوستانه از شما وپیشو کوچولو ....والبته دندونی حلقه ایت که اینم دومین اسباب بازی شدیدا مورد علاقه ته!اونم فکر میکنم بخاطر عشقت به دنیای رنگهاست!

٢١اردیبهشت٩٢

ساعت٢٠و٣٥دقیقه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)