سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

اولین کتابی که برای سوفیا خریدم

1392/3/28 21:40
نویسنده : ملوس
129 بازدید
اشتراک گذاری

دختر داناي من

چهارشنبه بعداز ظهرروز بيست ودوم خردادماه بود که به همراه خاله ودايي ، براي گردش رفتيم سمت ميدان هفت حوض. اونجا يه شهرکتاب بزرگ وخوب بود که به پيشنهاد من سه تايي رفتيم توش وتا ساعتها ازش بيرون نيومديم!

اخه ما خواهر وبرادر عاشق کتابيم وکلي ازبودن تو اونجا لذت ميبرديم!طبيقه همکف کتابهايي داشت مخصوص بزرگتر ها ومن با توجه به تحقيقاتم يه کتاب روانشناسي به نام کليدهاي رفتار با کودک يک ساله رو از اون قسمت خريدم...

طبقه پايين مخصوص شما بود...مخصوص بچه ها! پراز اسباب بازي وکتاب هاي کمک اموزشي وداستان! اونجا هم با توجه به پيشنهادات دوست خوبمون مسيحا که کتاب هاي مريمناز رو تو وبلاگش معرفي کرده بود ومحتواي خوب وتوصيه شدش، مجموعه سي جلدي فسقلي هارو برات خريدم!

قشنگه من، سوفیا یعنی دوستدار حکمت ودانایی ومن دلم میخواد لایق اسمی باشی که روزی برات انتخاب کردم!

٢٨خرداد92

ساعت14و39دقیقه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)