سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

یه خاطره از وقتی که تو دلم بودی....

1392/8/15 12:51
نویسنده : ملوس
55 بازدید
اشتراک گذاری

پسته ی همیشه خندون من:

یادمه وقتی تو دلم بودی ،یه روز خانوم قائمی استاد خوب ومهربونم بهم گفت هر جوری که باشی وهر طوری که رفتار کنی ، نینیه تو دلت هم بعدا همونطور میشه ورفتار میکنه!از اولین روزهای زندگیت تا همین چند دقیقه پیش رو که مرور میکنم میبینم که همیشه  وهرجا با دیدن همه حتی غریبه ها نه تنها غریبی نمیکنی بلکه وقتی باهات حرف میزنن ویا به روزت لبخند میزنن بی درنگ لبخند میزنی....حتی وقتی که از خواب بلند میشی هم لبخند میزنی!!!

.......ومن به یاده خودم میفتم ،خصوصا تو روزهایی که تو توی دلم بودی، حرف استاد آویزه گوشم بود وسعی کرده ومیکنم که به روی همه بندگان خوب خدا لبخند بزنم!

چراکه همونطوری که خدا هم ازمون خواسته شادی مومن توی چهره اش باید باشه!

عزیزکم....

پس بخند تا دنیا بروت بخنده!

١٥آبان92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)