سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

روز علی اصغر (ع)

1392/8/18 14:53
نویسنده : ملوس
99 بازدید
اشتراک گذاری

فردا روز شش محرم وروز شش ماهه امام حسین علی اصغره!

وقتی که فهمیدم توی دلم قدم گذاشتی، به توصیه خانوم قائمی شش کیلو شیر برای سلامتی تو نذر کردم تا برای علی اصغر توی روز خودش بین بچه ها پخش کنم...هم پارسال وهم امسال! خانوم قائمی بهم همون اولش که تازه تو دلم جوونه زده بودی گفت که همینو نذر کن وخیالت راحت باشه که نی نی سالم وسلامت دنیا میاد!

شیرهارو امسال هم مثل پارسال دایی محمد زحمتش رو میکشه ومیبره بین بچه های کلاسشون تقسیم میکنه...نیت کردم این نذر رو تازمانی که برام مقدوره انجام بدم...تاروزی که خودت با دستای کوچولوت بتونی پاکت های شیر رو بین بچه ها تقسیم کنی!

راستی مامانی برات یه بلوز مشکی خریده که با رنگ سبز روش نوشته یا سیدالشهدا!

میخوام تنت کنم وببرمت زیرپرچم امام حسین!ازامام حسین خواستم برامون از خدا یه خونه بزرگگگگگ بخواد ...اونقدر بزرگ وراحت که ماهم بتونیم پرچمش رو تو خونمون بگذاریم وبراش مراسم بگیریم!از عذاداراش دعوت کنیم بیان خونمون ویادش رو زنده کنیم...

 ١٨آبان٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)