سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

وقت دعا کردنه!

1392/8/22 14:55
نویسنده : ملوس
75 بازدید
اشتراک گذاری

مرغک  بهشتی من :

توی این روزها وشب های عزیز، یکی از قشنگترین کارایی که میتونیم بکنیم  دعا کردنه خصوصا برای دیگران!

حالا که خدا من وتو رو به هم رسونده، به شکرانه ی این هدیه با شکوه الهی بیا سالهای قبل خودمون رو به یاد بیاریم ودعا کنیم برای همه اون مامانا ونی نی های دور از هم...برای همه اون مامانا ونی نی هایی  که منتظرن وتنها! مامانایی که تو این دنیا تنهان ومنتظرن تا خدا نی نی هاشون رو از بهشت براشون بفرسته و نی نی هایی که منتظرن تا خدا اونا رو بذاره تو آغوشه یه فرشته مهربون به اسم "مامان" !

فرشته کوچولوی من...با دستای کوچیک وقلب پاکت دعا کن تا خدا به همه اون خانومایی که دلشون نی نی میخواد یه فرشته ناز بده مثل خودت، تا اونا هم مثل من وتو از عشق داشتنه یه فرشته سیراب بشن!

راستی...من وتو چقدرررررر خوشبختیم که خدا بهمون این توفیق رو داده که برای بنده هاش دعا کنیم!عزیزکم...همیشه یادت باشه که دعا کردن برای خوشبختی وسعادت دیگران باعث میشه که تو بیشتر طعم خوشبختی رو احساس کنی!

٢٢آبان٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)