سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

شب آرزوها

1393/2/11 21:00
نویسنده : ملوس
533 بازدید
اشتراک گذاری

میگن شب آرزوها، فرشته بارونه خدا تو آسمونه...

اما چه غم که خدا یکی از بهترین فرشته هاشو مهمون آغوشم کرده!

 

خدای خوب ومهربونم، دوسال پیش تو یه همچین ماه وروزهای قشنگی بود که فهمیدم یه فرشته کوچولو تو راه دارم!فقط خودت میدونی که چقدر دعا کردم ودعا شدم تا به سرم منت گذاشتی وعنایت کردی یه نازدونه بهم دادی!

خدایا به حق همین شب بزرگ وقشنگ...به حق همه آدمهای خوبت این هدیه قشنگ ، یعنی فرزند رو به تموم اون کسانی که آرزومندش هستن ، زیر سایه صاحب الزمان عنایت کن! خصوصا دوستای گلم یثنا ومامان زینب و...

خدایا خودت از دل همه آدما خبر داری...به حق همین شب قشنگ هرکس هر آرزویی تو دلشه ، به زودیه زود برآورده به خیرش کن وبعد یه نگاهی به دل منم بنداز وخواسته های دلم رو برآورده به خیر بگردون...به زودیه زود! میدونی که دیگه دارم بی طاقت میشم...پس کمکمون کن!

خدایا بابت تموم داشته ها ونداشته هام ، شکرررررررررررر!

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان ز✿ـرا
12 اردیبهشت 93 13:09
ایشاله که هر چی خیرِ و صلاحتونه همون پیش بیاد و خداوند دختر خوشگلتو حفظ کنهعزیزم منم یه بار یه همچین خاطرهء تلخی داشتم و حالتو درک میکنم.ایشاله سلامت باشی و سایت بالا سر دخملِ نازت باشهممنون که به وبم اومدید ممنونم عزیزم...
مامان ني ني آينده"قوي عاشق"
19 مرداد 93 16:17
سلام خانم هاي گل و گلاب"ماماني و دخمل گلش سوفيا گلي" من دوباره رمز رو بخاطر تغيير ويندوز از دست دادم ميشه يه خواهشي بكنم و برام در صورت امكان بفرستين. راستي حال شما و سوفياي گلم خوبه؟ خيلي دلم براي نوشته هاي جالبتون تنگ شده بود ببخشين كم سر ميزنم و اميدوارم ايام بكامتون و لتون شاد و تن تون سلامت "الهي آمين" دوستدار شما " قوي عاشق"
یثنا
28 مرداد 93 13:39
سلام عزیزم خوبی سوفی گلی خوبه؟ شرمنده استراحت مطلق خدنه مامانممم دوروز پیشم سر کلاژ شدم و فعلا اصلا نباید تکون بخورم دسترسی ب سبستمم ندارم. با گوشی هم هر کار میکنم نمیشه پست گذاشت کامنتانم انگار ثبت نمیشه خیلی به راهنمایی و حرفات نیاز دارم