سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

اولین دلنوشته در سال نو....دست نوشته ای از آرزوها

1392/12/19 12:37
نویسنده : ملوس
306 بازدید
اشتراک گذاری

خدای خوب ومهربونم سلام

 

شکرت که قسمت کردی تا نوروز ولحظه تحویل سال رو امسال هم سالم و سلامت در کنار همسرعزیزم باشم...شکر!

الان که دست به کیبورد شدم ومشغول نوشتن...کمتراز یک ساعتی از لحظه تحویل بهار ۹۱ گذشته در حالی که همسری دوباره به اغوش رختخواب خزیده ومن هم غرق در افکاروارزوها!راستش دلیل اینکه تصمیم گرفتم بیام واز ارزوهام بگم یه چیزه واون اینه که چند روز پیش داشتم اخبار استانی رو از شبکه تهران گوش میکردم ومیدیدم که جناب گزارشگر مشغول تهیه گزارش ازشهروندا با این مضمون بودن که ارزوتون در سال جدید چیه!؟یه اقایی گفتن به اعتقاد مادرم اگر در ابتدای سال ارزوهاتون رو بنویسید اگر به همه اونا نرسید ولی مطمئن باشید به بیشتراونا میرسید!راستش خیلی از این کار خوشم اومد...دلم میخواد فکر کنم حرفش درسته واولین پستم در سال ۹۱ رو پر کنم با ارزوهای خوب وقشنگ!فکر کنم خوندنش در انتهای سال ویا حتی ساله دیگه این موقع خیلی جالب باشه!(اینم از هفت سین وبلاگم!!!)

                                                      

                                                 سال نو مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک!

.اول از همه طبق اصول بشردوستی وانسانی از خدا سلامتی وظهور منجی عالم بشریت رو در نزدیک ترین زمان ممکن خواستارم!دلم میخواد خدا انقدر بهم توان وقدرت وایمان بده تا منم بتونم جزء وابستگانش وکسانی باشم که بتونم در کنارش دنیا رو نجات بدم...شاید ارزوی خیلی بزرگی باشه...خیلیییییییی!ولی ارزو یعنی همین دیگه!

.از خداوند میخوام ارزوها وخواسته های تمامی کسانی که نیازمند دعا هستند براورده به خیر کنه!به بهترین حالت ممکن !ارزوهای ریز ودرشت تمام دوستان وعزیزانم رو هم از خدا میخوام که براورده به خیر کنه...

.خداوندا خدایا سلامتی پدرم.مادرم.خواهر وبرادرم.همسرخوبم وخودم رو ازت می خوام!اینکه در سال جدید وحتی پس از اون راهی بیمارستان نشیم!فقط برای یه چیز اونم به سلامتی زایمان کردن من!

.خدایا ازت از ته ته قلبم میخوام که امسال یه بارداری کاملا نرمال...وراحت رو قسمتم کنی ودرانتهاش یه نی نی سالم وصالح...خوش سیرت وخوش صورت وخوش روزی رو!خدایا شاید من لایق مادر شدن نباشم ولی فکر می کنم همسرم شایسته پدر شدن باشه...توکه دیگه شاهد تک تک لحظه های فداکاری هاش تو دوران بارداری هام بودی...خودت که شاهدی چقدرررررر دلش نی نی میخواد وتنها بخاطر من وشعور ومعرفتش میگه نه....وجود بچه برای من چندان مهم نیست!فقط برای اینکه دل منو نشکسته باشه!!خدایا به خوبی دل همسرم...به پاکی قلب مادرم ودستهای پر التماسش به درگاهت...به دعا های پدرم نگاه کن واین ارزوی دل منو براورده کن!!!به همه دلهای پاکی توجه کن برای من دعا میکنن!خدایا میدونم شاید در ظاهر وبه چشم ما بنده ها سخت ویا حتی غیر ممکن باشه ولی من به معجزه وقدرت تو ایمان دارم...بارداری راحت راحت ویه نی نی نیک رو قسمتم کن !

.خدایا در شغل وکار همسری وسعت وسهولت عطا کن...روزی پر برکت وحلال!روزی مون رو زیاد کن در حالی که ایمانمون رو هم افزون میکنی وشعوری برای خرج کردن صحیحش بهمون عطا میکنی!!

.خدایا کمکمون کن...کمکمون تا بتونیم به یه خونه بهتر وراحت تر بریم...نمی گم بزرگتر ولی راحت تر!!!خودت شاهد سختی ها ومشکلاتمون خصوصا تو فصل زمستون بودی وهستی...ناشکری نمی کنم ولی منم دلم میخواد تو خونه ای زندگی کنم که حداقل راحتی های نسبی سایر خونه های هم شان های خودم رو داشته باشه!شاید اونطوری اسباب خیلی امور برام فراهم باشه وبتونم بهتر وبیشتر شکرگذارتو باشم!

.خدایا اینا رو که بهم عطا کردی...در کنارش ایمان من وهمسری رو...انسانیتمون...حسن نیتمون...شعور وفرهنگ انسانی مون رو...فهم وکمالاتمون رو بیفزا!حسادت وکینه رو از وجودمون دور کن...بخل وتنگ نظری رو ....افکار منفی رو...همه چیز های بد رو چه از جانب خودمون باشه وچه از جانب دیگران نسبت به ما...همه رو دور کن!دلی دریایی ودستی با سخاوت نصیبمون کن!

.در اخر خدایا روحیه وبصیرت شکرگذاری رو ازمن وهمسرم نگیر!کمک کن تا بتونیم همیشه وتو همه لحظه ها ...چه خوشی ها وچه ناخوشی ها بازم شکرگذار تو باشیم!خدایا مارو با از دست دادن عزیزانمون...با بیماری وتنگدستی مورد ازمایش قرار نده!!!اگرم قرار دادی کمک کن تا سربلند از پسش بر بیایم!

خدایا سلام و عید مبارکی منو به فرشته های قشنگم تو بهشت برسون!

خدایا بازم شکرت....شکر!

١فروردین٩١

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)