سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

نوری از طرف خدا

1391/9/22 12:38
نویسنده : ملوس
90 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس های قشنگم سلام......

 

راستش چند روز پیش یه مطلبی رو شنیدم که باعث شد خیلی به زندگی دلگرم تر بشم.....داشتم برنامه سمت خدارو از تلویزیون بطور اتفاقی گوش میکردم که شنیدم اقای روحانی توی اون برنامه میگفت " داریم که اگر انسان مصیبتی دید از خدا بخواهد که برای او این مصیبت را جبران بکند . ما باید باور بکنیم که خدا با عدالتش این مصیبت را جبران می کند. یکی از اصحاب پیامبر ابو سلمه بود . او از اولین کسانی بود که به مدینه هجرت کرد . او تمام احادیثی که از پیامبر می شنید برای خانواده اش نقل می کرد . او برای خانواده اش این حدیث را نقل کرد که پیامبر فرمود : اگر کسی مصیبتی بر او وارد شد اول بگوید :  انالله واناالیه راجعون و دیگر اینکه از خدا اجر و پاداش بخواهد و دیگر اینکه بگوید : خدا تو برای من جبران کن . مدتی گذشت و ابوسلمه مُرد . همسر او به یاد این حدیث افتاد و از خدا خواست که این مصیبت را برای او جبران بکند ولی پیش خودش گفت که چه کسی بهتر از ابوسلمه پیدا می شود . چند ماهی گذشت و پیامبر به خواستگاری او آمد که پس از خدیجه او یکی از بهترین زنان پیامبر بود . او به پیامبر گفت که من از ابو سلمه بچه هایی دارم و دیگر اینکه از من سنی گذشته است و دیگر اینکه من غیرتی دارم . پیامبر فرمود : بچه های او بچه های من هستند و از من هم سنی گذشته است و من هم دعا می کنم که این غیرت از تو گرفته بشود. پس ما باید باور کنیم که خدا مصیبت را برای ما جبران می کند.
"

بعد از شنیدن این مطلب تصمیم گرفتم من هم بگم"انا لله وانا الیه راجعون"... از خدا بخوام که غم ومصیبت از دست دادن دو تا فرشته قشنگم رو به بهترین صورت ممکن برام جبران کنه....ودر ازای پاداش و اجری هم که میتونم ازش طلب کنم چیزی جز بازگشت فرشته های قشنگم رو نخوام....

خدایا من میخوام باور کنم وباور هم میکنم که تو جباری وجبران کننده....مطمئنم که به بهترین نحو برام جبران خواهی کرد سختی ها ودردهایی که بر من وهمسرم گذشت رو....چون خودت این نکته رو توسط بهترین بنده هات بهمون گفتی.....

خدایا ازت ممنونم....بابت تمامی این نشانه ها وامیدهایی که بهم تو زندگی عرضه میکنی...ممنونم ازت....ممنوننننننننننننننن!مطمئنم وقتی کاری کردی که من این مطلب رو بشنوم پس حتما هم برام براورده اش میکنی.....مطمئنم!

٢٢اذر90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)