سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

خونه مادربزرگه

1390/10/24 13:01
نویسنده : ملوس
60 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته های قشنگم

 

سلاااااام....

دیروز عصربا بابا رفته بودم انقلاب که از کنار اون دوتا مغازه دوست داشتنی اطراف میدون که محصولات فرهنگی میفروشن داشتیم رد میشدیم که چشمم افتاد به سری سی دی های برنامه مورد علاقه بچگی هام :"خونه مادربزرگه!"

همونطور که داشتم پیراشکی مو دولپی میخوردم ذوق زده به بابامرتضی گفتم من اینو میخواااام!!!!

اونم نزد تو ذوقمو گفت باشه میخرم.....!

وخرید.....

 

دلم نمیاد پکش رو باز کنم!میدونید چرا؟!دلم میخواد اونو روزی باز کنم که شماها برگردید پیشم!به عشق شماها بازش کنم...همونطور که شاید به عشق شماها خریده باشمش!

دلم میخواد نی نی های قشنگم هم از اونچه که من لذت میبردم لذت ببرن!

یعنی میشه؟؟؟؟؟

به امید خدا ...حتما میشه!

٢٤دی90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)