سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

یا امام رضا(ع)

1390/11/4 13:04
نویسنده : ملوس
95 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

 

یا امام رضا...خودت به داد دل همه منتظرای نی نی برس....تو خودت هم مدتها در ارزوی فرزند بودی تا اینکه خدا بهت جوادالائمه رو عطا کرد!پس خوب میفهمی چی میگم...چون مشکلت شبیه من بوده!

یا امام رضا امروز اخرین روز از ماه صفره....دوماه تمام محرم وصفر...کم یا زیاد عزاداره جدت حسین(ع)واهل بیتش بودم...عزادار پیامبر ...امام حسن وخودت بودم....فردا هم اغاز ماه زیبای ربیع الاوله....

من از شما ومادرتون خانوم فاطمه زهرا عیدی میخوام!عیدیمم فقط میخوام یه نی نیه سالم وصالح باشه.....!دلم میخواد محرم وصفر بعدی دیگه نی نیم تو بغلم باشه!

به خدا دیگه بسمه....خسته شدم ازینکه انقدر تا خبر بارداری ویا زایمان کسی رو شنیدم غم به دلم نشست....نه از روی حسادت!بلکه به این خاطر که پس کی نوبت من میرسه؟؟؟؟اصلا نوبت من میرسه یا نه؟؟؟تا یکی دو هفته دیگه هم نی نیه عمع زری فرشته هام دنیا میاد!نمی دونم عید امسالو چطوری بگذرونم....همش حرف نی نی اون وطعن وکنایه به من خواهد بود!

یا امام رضا خودت دستمو بگیر.....خودت به فریادم برس!خودت.........!

4بهمن90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)