سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

برای کودک به دنیا نیامده ام

1390/11/23 13:17
نویسنده : ملوس
45 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بیست وهشت سال از روزی که پابه عرصه زندگی گذاشتم میگذره...بیست وهشت سال از روزی که نام زیبای "مادر"رو به مامانم هدیه کردم میگذره...بیست وهشت سال از شبی میگذره که درد شیرینی رو برجان مادرم مستولی کردم ...بیست وهشت سال از شب وروزی میگذره که من به دنیا اومدم...اما هنوز...................................تو به دنیا نیامدی!

            

عزیزم روزی که تو به دنیا بیای...اون روز روز تولد دوباره منه!!!وتو بهترین هدیه تولدی خواهی بود که از بهترین بهترینها یعنی پرودگار عالم خواهم گرفت!

 

.خدایا!صدامو بشنو وهدیه قشنگم رو زودتر برسون به دستم!به حرمت بهترین موجود عالم حضرت محمد(ص) که دیروز تولدش بود ...به حرمت فرزندش امام جعفر صادق(ع)که ایشون هم دیروز تولدش بود....به حرمت این همه بهانه های قشنگ...این همه عید....دلم میخواد اینبار از تو هدیه تولد بگیرم....یه هدیه موندنی وپایدار!مگه خودت نمی گی که از پدر ومادر هم بربندگانت مهربونتری....مامان بابام بهم بهترین چیزهایی که دوست داشتم رو هدیه تولد دادن....تو که از اونا هم بر من مهربون تری ...پس اونچه که دوست دارم رو به من هدیه کن...به بهترین وجه وحالت ممکنه!باور کن ...یه وقتا اینقدر دلم نی نی میخواد وبرا مامانم دردودل میکنم که اگر نی نی خریدنی بود شک ندارم مامانم تا حالا صد تاشو برام خریده بود...پس تو که از مامانم مهربونتری وقدرتشو داری که بهم یه نی نی ناز وسالم بدی...درنگ نکن!من منتظرم تا در بهترین فرصت ممکن هدیه مو ازت بگیرم!

 .  به امید اون روز!

٢٣بهمن90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)