سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

بال های کاغذیه من!

1392/6/28 22:20
نویسنده : ملوس
578 بازدید
اشتراک گذاری

 مدتیه که باسایت بسیار خوب ومفید"کتابک" اشنا شدم...سایتی که هرچه در اون هست مربوطه به کودک وکتاب!کتاب های زیادی در اون معرفی شده که توسط روانشناسان وکارشناسای امور کودکان تایید شده...ضمن اینکه فروشگاه های این کتب هم معرفی شدن وبدین ترتیب از طریق همین سایت با خانه کتابدار آشنا شدم...

با توجه به قیمت روز افزون کتاب تصمیم گرفتم که هرچند وقت یکبار مبلغی رو اختصاص بدم برای خرید کتاب برای سوفیا وبه مرور با بزرگتر شدنش کتاب هارو در اختیارش قرار بدم...چهارشنبه سیزدهم شهریور ماه بود که برای اولین بار از خانه کتابدار یه سری کتاب خریدم....وهجدهم شهریور ماه هم دومین سری از کتاب هارو خریدم...بعد از خرید واوردن کتاب ها به خونه که خدارو شکر اکثرا هم خرید قبلی فروشگاه بودن وبه همین دلیل قیمت هاشون مناسب، شروع کردم به خوندن اونها!

واااااااااااااای که چه لذتی داره خوندن کتاب های مخصوص خردسال وکودک در سن سی سالگی! شاید اولین بار بود که تجربه اش میکردم...لذتش وصف ناپذیره! یه جورایی انگار به ادم دوتا بال میده ومیری به دوران خوش کودکیت!دو تا بال کاغذی !

از اون روز تاحالا بارها وبارها این حس قشنگ رو تجربه کردم ولذت بردم...

سوفیای شیرینم ، ممنونم مامانی! اخه من این حس قشنگ رو مدیون تو هستم!دلم میخواد زودتر بزرگ بشی وبا هم از خوندن این همه کتاب های الحق قشنگ لذت ببریم!

 ٢٨شهریور92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)