سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

شبانه های قشنگ یک سالگی

1392/10/25 21:21
نویسنده : ملوس
1,027 بازدید
اشتراک گذاری

نازپری مامان:

 

یکی از قشنگترین وبهترین ساعت های با هم بودنمون توی این روزهای حوالی یک سالگی ، لحظات انتهایی شب وموقعیه که خواب داره کم کم مهمون چشمات میشه!هر شب حوالی ساعت دوازده که میشه یه شیشه بزرگ شیرحلیم معجون نااااااااااااااااب زمستونی برات درست میکنم . چراغ ها رو خاموش میکنم وشب خواب ال ای دی چهار رنگتو روشن میکنم.بالشتو روی تخت خودمون میگذارم وسرت رو به روی بالش! موزیک پلیر موبایلم رو هم روشن میکنم ونوای روح بخش وملایم موسیقی سنتی خصوصا آوای دل انگیز بنان رو چاشنی لحظات عاشقانه مون میکنم! واااااااااااای که عجب جادویی میکنه صدای بنان وناز چشمات!

همزمان سرشیشه رو هم توی دهان جوجه ایت میگذارم ودر همون حال موهای ابریشمیت رو نوازش میکنم!تازگی ها یاد گرفتی وتو هم گونه های منو توی این لحظات نوازش میکنی! همون لحظاته که آرامش رو میشه از وجودت، از حرکات کند پلک هات خوند! واااااااااااااای که چه لذت ماورایی داره نوازش موهات! لمس گونه های گرم وبلعیدن عطر دستات!

اوووووووووووونقدر همدیگه رو نوازش میکنیم، اونقدر میبوسم ومیبویمت و با صدای بنان ورفیعی والهه برات از یه عشق جاودان واصیل هم نوایی میکنم تا چشمات سنگین بشه و به خواب بری وآرامشی صد چندان بر وجود خودم مستولی بشه!

جدا که یه ریلکسیشن واقعیه وکامله!

یاده این شب های قشنگ وسرد زمستونی تا همیشه زنده باد!

یه وقتا دلم میخواد این لحظه ها وساعت ها تا خوده صبح...تا همیشه...تا آخرین صبح زندگی ادامه پیدا کنه!

خیلی وقتا ، زمانی که به خواب میری ساعت ها تو رو که در خواب هستی در آغوش میگیرم وراه میرم!دلم میخواد تا ته دنیا برم آما توی اون لحظات دنیای من اتاقمونه وهمینقدر که دنیای خودم رو در هم آغوشیه با تو پیاده راه میرم ، خدارو هزاران بار شکرررررررر!

آخه دختری...از بس شیطونی تو لحظه های بیداریت اجازه نمیدی که من یه دله سیررررررررررررر بغلت کنم !اما خدا رو شکر بوس رو خیلییییییییییی دوس داری حتی تو بیداری هم اجازه میدی هرچند تا که دلم میخواد بوسه بارونت کنم!

پی نوشت1: فرمول جادویی حلیم زمستونی سوفیا خانومی عبارتست از" هفت پیمونه بلغور گندم، دو پیمونه برنج قهوه ای، دوتا خرمای پوست کنده، هفت تا بادوم پوست کنده، سه تا قاشق سرپر شیره انگورسفید اعلا، یه قاشق غذاخوری سرپر کره گاوی، یه مقدار نبات، یه تیکه بزرگ گوشت بوقلمون یا ماهیچه گوسفندی وشیر پاستوریزه پر چرب!

نوش جااااااااااااااااان! تازه مامانا هم میتونن بخورن که بسیاااااااااااار خوشمزه ومقویه!

پی نوشت2: جدیدا نمیدونم از کی وکجا یاد گرفتی به غذا میگی: نم نم!!!!!!!!!!!!!

٢٥دی92 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)