سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

نینی نامه: حرکات ابریشمین

1391/8/3 13:58
نویسنده : ملوس
84 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی تو دله مامان!

عزیزم...این روزها واین ساعت ها در آغاز پنجمین ماهی هستیم که این سفر جادویی واسرار آمیز رو ،تو در وجود من ومن درسایه الطاف خدای مهربون شروع کردیم  و به تازگی حس زیباتری رو در وجود خودم دارم احساس میکنم واون...حرکات ظریف ، ابریشمین ولذت بخشه توئه! انگار که داری با بال پروانه ها روح تشنه ی منو نوازش میکنی ومن رو به رویای بهشت میبری!!!واااااای که چه شوری در من به پا میشه وچه مستم میکنی!

گاهی برات موسیقی های آرام بخش ،کلاسیک وگاه سنتی ایران رو میگذارم!گاه از روی شکم نوازشت میکنم وبرات کلام خدارو زمزمه میکنم وتو چقدر شیرین با یک حرکت ماهی گونه پاسخم رو میدی! و من شاد میشم ازینکه میفهمم تو هم از نوای گوش نواز قرآن وموسیقی لذت می بری!

خدایا این شوروسرمستی رو به همه ی آرزومندانش بچشان!

 

بیست وشش شهریور91

ساعت 2 بامداد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)