سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

راز بارداری خوب من!

1391/12/28 16:08
نویسنده : ملوس
119 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقتا ادما برای رسیدن به آرزوهاو خواسته هاشون نیازمند یه اراده قوی وفکر مثبت هستن....واونچه که میتونه این ابزار رو در اختیارشون بذاره اینه که یه دستاویز خوب ومطمئن برای خودشون پیدا کنن!

 

راستش منم در رسیدن به یه بارداری نرمال وبعدش یه نی نیه سالم دنباله همین قضیه بودم تا اینکه توی دی ماه سال 90 بود که یه روز نشسته بودم وداشتم کتاب طب الصادق (ع) رو مطالعه میکردم، که چشمم به یه حدیث خیلی جالب افتاد:

" (خوردن) بیست و یک عدد مویز سرخ هر صبح در حالت ناشتا، همه بیمارى ها را دور مى کند، مگر مرگ را."

راستش همونجا بود که با خودم وامام صادق(ع) یه عهدی کردم....

گفتم یا امام صادق، شمااهل بیت همونطور که خودتون هم گفتید کلام بیهوده ای ندارید وتمام گفتار ورفتارتون عینه صداقت ودرستیه...پس منم به حکم همین صداقت ودرستی، حدیث پزشکیتون رو به روی چشم میگذارم واز همین فردا شروع میکنم به خودن 21 عدد مویز سرخ در حالت ناشتا...فقط وفقط به این امید که سقط های من هر دلیل وعلتی که داره چه دکتر ها فهمیده باشن وچه نفهمیده باشن....چه تالان دلایلش تو دنیای پزشکی کشف شده باشه یا نه...با توکل به خدا وبا استعانت از کلام شما وعمل به اون(یعنی خوردن 21 عدد مویزسرخ) خوبه خوب بشه!

همین 21 عدد مویز دستاویز محکمی شد برای من ...باتوجه به ایمان قلبی ومحکمی که به کلام ائمه داشتم وخودم هم در محکم تر شدنش تلاش میکردم ومدام با خودم تکرار میکردم که در کلام ائمه نقصی نیست ومطمئن باش که داروی تو همینه به پیش رفتم....خوردن مویز رو تا روزی که دخترم به دنیا اومد وبعد از اون هم ادامه داده وخواهم داد...چراکه آثار معجزه گرش رو به عینه دیدم...

با وجود دوتا سقط توی بارداریم نه از داروی خاصی استفده کردم ونه حتی عملی که باید در بارداری انجام میدادم نیازی به انجامش شد...بگذریم که نی نی زود به دنیا اومد ولی هم بارداری خوبی داشتم وهم نی نی کاملا سالم وتندرست به دنیا اومد....

من فکر میکنم بیش از مویزها ، اونچه که به من در بارداری کمک کرد...فکر مثبتی بود که از ایمان واعتقاد محکمم به کلام امام صادق (ع) ناشی میشد....هرچند که مویزها هم این وسط بی اثر نبودند...

خدایا شکرت بخاطر همه نعماتت....هم وجود نماینده هات روی زمین وکلام معجزه بخششون وهم خوردنی هایی که خوردنشون جزئی از لذت های زندگیمونه!

 

 

 

احادیث مربوط به فواید خوردن مویز:

پیامبر اسلام (صلى الله علیه و آله و سلم) درباره فواید خوردن مویز فرموده اند:

* بر شما باد مویز؛ چرا که تلخه را مى زداید، بلغم را مى برد، پى را استحکام مى بخشد، خستگى را از بین می برد، خوى را خوش مى سازد، دل را پاک (پیراسته) مى دارد و اندوه (پریشانى) را دور می کند.

* مویز، چه نیکو خوراکى است ، بیمارى را از میان مى برد، خشم را فرو مى نشاند، پروردگار را خشنود مى سازد، بوى دهان را خوش مى سازد و رنگ را صفا مى دهد.

* هر کس به خوردن مویز در حالت ناشتا عادت کند، فهم و حافظه و ذهن ، روزى او مى شود.

 

امام على (علیه السلام) درباره فواید خوردن مویز فرموده اند:

* مویز، قلب را استحکام مى بخشد، بیمارى را مى برد، حرارت را خاموش ‍ مى سازد و دل را خوشى مى دهد.

* (خوردن) بیست و یک عدد مویز سرخ هر صبح در حالت ناشتا، همه بیمارى ها را دور مى کند، مگر بیمارى مرگ را.

 

امام صادق (علیه السلام) درباره فواید خوردن مویز فرموده اند:

* هر کس به خوردن بیست و یک مویز سرخ عادت کند، به بیمارى اى جز بیمارى مرگ مبتلا نمى شود.

* اگر قحطى اى به شما رسید، با خوردن مویز، خود را سیر کنید.

امام رضا (علیه السلام) درباره فواید خوردن مویز فرموده اند:

* هر کس مى خواهد حافظه اش زیاد شود، هر صبح در حالت ناشتا، هفت مثقال مویز بخورد.

 ٢٨اسفند91

ساعت14و7دقیقه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)