سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

نعمتی به نام دوستان خوب

1391/8/1 13:45
نویسنده : ملوس
81 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز، 18 مرداد ماه، مصادف با 19 رمضانه! دیشب شب قدر بود ومن خداوند رو کلی بخاطر نعمت های کوچیک وبزرگش شکر گفتم!

 

دو روز پیش ، یعنی 16 مرداد ماه ،حوالی ساعت 8شب بود که استاده گلم خانوم قائمی منت سربنده گذاشتن وتشریف آوردن منزل ما!باورش برام خیلی سخت بود ...البته تو مهربونی وبزرگواری استادم کوچکترین تردیدی نداشتم و درواقع نسبت به خودم تردید داشتم...نسبت به لیاقت خودم...باورم نمیشد خانوم قائمی تنها وتنها بخاطر دیدنه من ونی نیه تو دلم اومده باشه خونه ی ما!

نی نی ملوسم...آره!خانوم قائمی عزیزم با اون چهره دلنشین وشیرینش اومد به دیدنه ما! کنارم نشست واز حاله خودم وتو پرسید...منم گفتم که خوبیم ومن فقط یکم نگرانه عملی هستم که چند یکی دوهفته دیگه باید انجام بدم!خانوم قائمی مثل خیلی وقتا یه لبخند شیرین ویه نگاه مهربون ولی اسرارآمیز تحویلم داد وبا یه آرامش خاصی گفت: نگران نباش...به عمل نیازی پیدا نمیشه واین بار دیگه نی نی میاد!

خیلی وقت بود که قرار بود خانوم قائمی بیان منزلمون...حتی یک بار هم حدود یک ماهه پیش بود که اومدن ومن نبودم...ولی خوب بالاخره قسمت شد وچشمای من به دیدنه چهره نورانی وخندانه ایشون روشن شد!

یه جورایی فکر میکنم اومدن تا مژده ی موندنی بودنت رو بهم بدن...!

بهم قول دادن که بازم میان به دیدنم...!

بعد از رفتن ایشون اونقدر شادی تو وجودم بود که دلم میخواست فریاد بزنم...مرتب خدارو شکر میکردم ...ولی نمیدونستم چی بگم که شکر خداوند رو به نحو شایسته بجا بیارم!آخه فکر میکنم دوستان و آشنایان این چنین مهربون ومومن حقیقی ...اونم تو این روزگار ،گنج بسیااار بزرگ وارزشمندیه که شاید کمتر کسی ازش بهره مند باشه!

نی نی ملوسم...من که فکر میکنم بخشی ازین برکات ووفور نعمت ها بخاطر وجود پاک وپربرکت توئه!

خدایا شکرت...از ته ته قلبم میگم: شکررررررررررررررررت!

شکرت که که خدایی  به بزرگی و بخشندگی تو دارم ودوستانی که در زمره ی بندگان خوب وبزرگ تو هستن!من که خودم رو اونقدر لایق این همه محبت وبخشایش تو نمی بینم...اصلا هم نمی دونم  ویادم نم یاد که چه کاری یا عملی انجام دادم که لایق این بخشندگی تو کرده باشدم...اما میدونم که تو اونقدر بزرگواری که کاری به این حرفها نداری !

شاید موجوده پاکی که تو وجودم داره پرورش پیدا میکنه منو لایق این همه محبت تو کرده...ولی در هر حال این همه نعمت وخوشبختی رو از من نگیر واون رو روز به روز بیشترش کن!

کمکم کن تا لایق این باشم که روزبه روز محبت منو تو دل بنده های خوبت بیشتر وبیشترش کنی وبهم عزت بدی!

کاری کن که نی نیه تو دلم هم همینطور محبوب قلب بنده های خوب ومهربونت باشه!

خدایا...شکرت!

18 مرداد

ساعت 19:44

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)