سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

دلنوشته های مادرانه

شب علی اصغر(ع)

1391/9/1 15:02
نویسنده : ملوس
126 بازدید
اشتراک گذاری

 نی نی ملوسم:

 

امروز روزه ششم محرم وامشب شبه حضرت علی اصغره(ع) !روزی که جواب مثبت آزمایش بارداریم رو گرفتم...برگه ای که مژده اومدن تورو تو دلش داشت...به توصیه استاد خوبم نذر کردم که اگر به امید خدا تا ۶محرم امسال تو سالم وسلامت بودی وانشالا بعد از این هم سالم وسلامت باشی وبه سلامت قدم به دنیا بگذاری، هم امسال وهم ۶محرم سال آینده در کنار خودت ،شیش کیلو شیر به بچه ها احسان کنم!البته امسال که خودم نتونستم وزحمتش روی دوش مامان جون افتاد تا شیرهایی که بکمک باباجون دوسه هفته پیش خریدن رو تو امامزاده پنج تن(ع) که نزدیک خونشونه بین بچه ها تقسیم کنه!

خلاصه به سلامتی مامان جون امروز زحمت شیرها روکشید...اونم چه زحمتی!چون دست تنها شیرها رو برداشته واز سربالاییه تیز و وحشتناکه خونه وبعد امامزاده بالا برده تا به نیت سلامتی تو بین نی نی های دیگه تقسیم کنه! عزیزکم...فعلا نمیتونی ببینی ولی بشنو وبدون که چقدر همه دوستت دارن وبرای به سلامت دنیا اومدنت تلاش میکنن....

وای که چقدر خوشحالم که نذرم رو ادا کردم وچه احساسه خوبی دارم....

دخترملوسم دلم میخواد بدونی که خاندانه اهل بیت ...از علی اصغر شش ماهه گرفته تا بقیه آل الله همگی دریای سخاوت وبخشندگی هستن وهرکس برای امور خوب ونیک بهشون متوسل بشه ...اونو دست خالی نمیگذارن...اونقدررررررررر مهربون وبخشنده هستن که تو رو به من هدیه دادن...تویی که فرشته پاک خدایی...تویی که اشرف مخلوقاتی!

١آذر٩١

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)